fbpx

Про карантин і маски

На початку березня була готова до презентації нова колекція лляного вишитого одягу. З тих тканин, які залишились, ми вирішили шити маски на обличчя. Попит виявився величезним. За перший тиждень ми використали всю тканину. Коли закупили нову партію, ціна виявилась вищою, а з резинкою було ще складніше. Її просто не було в наших постачальників. Довелось купувати за завищеними роздрібними цінами . Після оголошення карантину паніка серед працівників наросла. З одного боку, ми мали замовлення на маски, а з іншого, контактувати ставало страшно. Тому ми швиденько переформатували виробництво – порозводили людей і техніку по окремим приміщенням, забезпечили майже безконтактну передачу виробів, закупили дезрозчини, які також шалено підскочили в ціні. Ще одним випробуванням стала зупинка громадського транспорту в місті. Це змусило наймати додаткових кур’єрів. Тому встановили ціну за трьохшарову багаторазлву маску в 40
грн., щоб не бути збитковими.

Менеджери приймали замовлення на маски з домашніх офісів. Наша директор дистанційно формувала лист замовлень, а технолог без кінця в відеорежимі консультував майстрів, як технологічно правильно шити маски. Кур’єри доставляли матеріали, збирали готові вироби, потім розвозили клієнтам і відправляли поштою сформовані замовлення. А я весь цей час керувала цією  трансформацією з дому і оплачувала рахунки – тому що сиділа на карантині – самоізолювалась на 2 тижні, так як напередодні повернулась з-за кордону.

Несподівано ми вивчали зовсім інший ринок – стихійно сформований панікою, розгубленістю і масою негативної інформації. Впевнена, що насправді кожен може пошити маску власноруч. І тому нам було дуже приємно, що люди нам довіряють, і хочуть купувати саме в нас. Величезна кількість подяк лилась на нас з ФБ і Інстаграму, з’являлись замовлення на маски незвичайних кольорів або з вишивкою. Якісь ділки пропонували , що купуватимуть в нас все, скільки б ми не зробили, для перепродажу.

Були і незадоволені клієнти – нас звинувачували в «безсоромній» ціні 40грн. на лляні тришарові маски, критикували за недостатньо стандартні розміри, запізнення в роботі кур’єрів. Так, ми справді робили помилки – плутали замовлення, кольори, ставили в посилку меншу або більшу кількість, ніж було замовлено. Також дистанційна робота позначалась на стандартах, особливо в перший тиждень . Коли кравчині працюють в цеху і їх робота постійно контролюється технологом, досягти кращої якості  легше, ніж керувати дистанційним виробництвом. Але ми виправили і ці дефекти.
Цікавим виявився смак наших покупців. Найбільшою популярністю користувались чорні маски. На другому місці – білі і бежеві. Це навіть змусило нас розробити нову модель – чорно – бежеву маску.  Наступними по пріоритету замовлень стали фіолетовий, синій і жовтий кольори. Кияни частіше від інших містян замовляли яскраві кольори – червоні і зелені. І ще – маски подобаються дітям) Вони не  могли дочекатись, коли прийде їх замовлення, і з задоволенням їх носили. Щодо фасонів, ми розробили 2 види масок – з складками і «мордочками». Аудиторія розділилась на три категорії – одні вимагали маски з складками, інші – «мордочками», а третім було все рівно. Тому, після непорозумінь
з кількома клієнтами, ми залишили маски в найпопулярніших кольорах «в складки», а кольорові  почали відшивати «мордочками». Пошиття останніх складніше, і відповідно, дорожче оплачується, тому вони менш популярні.

Якими б красивими не буди текстильні маски,ми закликаємо , за можливості, використовувати медичні маски найвищого класу захисту. А дані маски – як замінник, коли немає медичних, або коли медичних нема в достатній кількості (щоб міняти кожних 2-4 год).

На сьогодні по проекту «маски» ми вийшли в невеликий мінус. Але я все одно вважаю, що це перемога. Я дуже пишаюсь нашою роботою і нашим колективом. Ми змогли перелаштуватись в короткі строки, допомогти заповнити «масочний вакуум», який спричинила епідемія. Збільшилась кількість лояльних клієнтів. Наші сторінки в соцмережах стали більш відвідуваними.

Зараз хвиля замовлень зменшилась. Ми залишили в продажі подарункові набори з 5 кольорових масок за 290грн., і маски по 40 грн. Думаю, такий аксесуар ще довго не виходитиме з сучасної моди, навіть після закінчення епідемії.

Вікторія Колодій

0 0 vote
Article Rating
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Cart

Немає товарів у кошику.